OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
1
Marketing
Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
Pagina 86 van 1.704 resultaten
recensie
Marketing
18 mei 1998
Peter de Roode
3-4 minuten leestijd
De auteurs van 'Groeien door tevreden klanten' zijn er in geslaagd een goed studieboek op de markt te brengen waarin theorieën zijn opgesteld aan de hand van jarenlang onderzoek.
recensie
Marketing
18 mei 1998
Peter de Roode
3-4 minuten leestijd
'De klant als kern van de zaak' is een soort ideeënboek geworden. Whiteley en Hessan schudden met het grootste gemak talrijke ideeën, over het centraal stellen van klanten, uit hun mouw.
recensie
Marketing
18 mei 1998
Peter de Roode
3-4 minuten leestijd
'Een klacht, een geschenk uit de hemel' zal hét handboek worden voor die organisaties die een klantvriendelijke cultuur nastreven. Door de heldere schrijfstijl van Barlow en Möller wordt een uitstekend overzicht geboden op het gebied van klachten.
recensie
Marketing
4 maart 1998
Jeroen Kemperman
2-3 minuten leestijd
De adoptie- en diffusietheorie vallen onder de categorie klassieke en solide theorieën die een waardevolle rol kunnen spelen bij het begrijpen van maatschappelijke processen. Vanuit een bedrijfskundig perspectief gaat het hier om de klant-acceptatie (adoptie) en de marktpenetratie (diffusie) van innovaties