Filteren
Trefwoord
50 resultaten
gebondenNederlands348 blz.9789013180060
1e druk
6-12-2024
Rechtsbescherming tegen bestuurlijke gegevensverwerkingen onderzoekt de verhouding tussen de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en het in de Algemene wet bestuursrecht (Awb) voorziene systeem van rechtsbescherming. Meer
paperbackNederlands90 blz.9789462127494
1e druk
30-11-2022
Jaarlijks brengt de Vereniging voor Onderwijsrecht een pre-advies uit over een onderwijsrechtelijk onderwerp dat centraal staat bij het symposium dat plaatsvindt aansluitend op de Algemene Ledenvergadering. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789012410724
1e druk
1-7-2025
Een belangrijk deel van het leven van mensen vindt tegenwoordig plaats in het digitale domein. Individuen investeren tijd en geld in de digitale wereld en bouwen zo iets op dat ook voor nabestaanden waarde kan hebben. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789493376212
3e druk
9-7-2024
De derde, herziene druk van Wegwijs in de Wmo 2015 maakt de lezer nog beter wegwijs in de regels die gelden vanaf het moment dat burgers zich bij de gemeente melden. Meer
paperbackNederlands9789033489587
18-10-2018
paperbackNederlands176 blz.9789043035057
4e druk
9-8-2019
'Zakelijke communicatie - Schriftelijk' is een toegankelijk en eigentijds studieboek dat de student, naast de noodzakelijke theoretische inzichten, veel praktische schrijftips aanreikt. Meer
paperbackNederlands334 blz.9789043035286
5e druk
9-4-2018
Wat voor soort evenement je ook organiseert, elk evenement is uniek en kan dus maar één keer tot een onvergetelijk succes worden gemaakt. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789043035682
2e druk
10-1-2018
Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Meer
paperbackNederlands290 blz.9789043036788
5e druk
Verandermanagement biedt studenten een praktijkgerichte kennismaking met het vakgebied verandermanagement. Meer
44,50
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands9789043036825
1e druk
1-4-2019
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands287 blz.9789043042178
4e druk
12-5-2025
Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789043042437
5e druk
12-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Informatiemanagement introduceert de student in dit dynamische vakgebied, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing. Meer
paperbackNederlands9789043032544
7e druk
18-8-2015
Personeelsmanagement gaat over omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarbij is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een human resource manager is. Meer
paperbackNederlands9789043032698
2e druk
Ethiek in de psychologie bereidt toekomstige psychologen voor op ethische dilemma's in de beroepspraktijk. Omdat elk moreel probleem uniek is, biedt dit boek een uitgebreide basis die de student in staat stelt correcte afwegingen te maken. Meer
74% KORTING
paperbackNederlands300 blz.9789043032810
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
In deze derde editie van 'Informatiemanagement' kijken de auteurs vanuit een aantal invalshoeken/perspectieven naar de wereld van informatiemanagement. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
62% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789043036856
3e druk
Recruiters brengen organisaties en mensen bij elkaar, op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789043037006
1e druk
29-4-2020
Data als succesfactor geeft aan hoe je de groeiende stroom data binnen organisaties kunt organiseren, er kennis en informatie uit kunt verkrijgen en die in de praktijk kunt toepassen. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789043038201
4e druk
10-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Informatiemanagement introduceert de student in dit dynamische vakgebied, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing. Meer